back to Pitas.com!

 

Pitas.com
Hotbot
Altavista
yahoo
benicetobears

My pitas page

September 25, 2004 @ 11:01 p.m.

[ Currently listening to: Utada - The Workout ]

I need new sneakers. I want some Roo's, dammit. Argh.
I went home yesterday to get all the CDs I had bought online. Ah, yes... Baroque. I love Sug Life.   ;_;
I haven't listened to Cell, Akaku Moyuru Taiyo, or Kuchiki no Tou yet. I'll get to it once I'm done playing out Exodus. Hmm... well, life has been quite uneventful so far. I go to class, I eat, and I sleep. Oh wait, I also use DC++ to download stuff. But other than that... life is pretty boring. From time to time, I'll hang out with Krystal and Ken-tachi... Or spot Brian-tachi around. Meh. I don't mind college life; I just miss my girls. I haven's spotted Kris, Espo, or Candie in a while. And I never have the chance to give Jess a call. Geez. I need to go to the Gym. It helps me take things off my mind... Maa~~ Time to go loaf around and not work on my Expos paper...





September 18, 2004 @ 10:20 p.m.

[ Currently listening to: Jay Chou - Zhi Zhan Zhi Shang ]

This layout was upped on August 22nd at 4 p.m. And yet here I am... making the first real entry in September. How horrid.
Err... what has happened since then? College, mainly. Damn. Speaking of which... it sucks. I hate (some of) it. But, I sure do love T3. Hah.
Not feeling too chatty so... e-mail from Jules!!

    Subj:   read this and write back
    Date:   9/18/2004 11:26:01 AM Eastern Daylight Time
    From:   Juli
    To:   Elifer, Stacy, Espo, Alicia, [Me], Mari, Ida, Naty

Hey gurlz wazzup! It's me Julisa! I'm just writing to let ya know that i'll be leaving soon. I'm in the United States Air Force and I got called for active duty. I leave the XXth of October, 2 days before my birthday. Imma throw a party wit family and friends and some airforce peoplez. It'll probably be the XXth which is a saturday. i hope ya can make it. just let me know if u might be able to make it.cuz id love to see ya there. i also gotta estimate about how many people is coming. aight g2g. love yas!

How touching. Here is my reply...

    Subj:   Re: read this and write back
    Date:   9/18/2004 10:10:15 PM Eastern
Daylight Time
    From:   Me
    To:   Juli

No Julisa! Don't leave! THe government hates me!! They'll kill you in Iraq! >:0

Uhm, I doubt I can make it 'cause I'm stuck in Rutgers NB. And I have no ride home. Maybe. Probably. Gimme your mailing address so I can write you letters. And send you pics of... crap (i.e. Me) :D

If Mari's going, tell that bitch to gimme a ride.

So yeah... Have fun and be safe. Don't talk to people who don't speak English. They might be terrorists.